نامه نگاری

ساخت وبلاگ

مزايا و ويژگي هاي خريد آپارتمان در استانبول

همان طور که مي‌دانيد کشور ترکيه يکي از کشورهايي است که با ايران داراي مرز زميني بوده و اين ويژگي باعث شده است تا سالانه تعداد زيادي از ايرانيان براي گردش و يا حتي مهاجرت به ترکيه سفر کنند. استانبول يکي از جذاب ترين و حتي پر بازديد ترين شهر‌هاي کشور ترکيه مي‌باشد که ايرانيان زيادي در آن زندگي و يا کار مي‌کنند. در واقع يکي از راه‌هاي سرمايه گذاري در اين کشور خريد آپارتمان در استانبول مي‌باشد. همچنين به دليل افزايش ميزان ارز نيز يکي از راه‌هاي سرمايه گذاري، خريد ملک در کشور‌هاي خارجي مي‌باشد که البته از مزاياي زيادي هم برخوردار است.

شايد درست باشد که بيان کنيم، استانبول راهي براي سرمايه گذاري سودآور در املاک و مستغلات است. در بسياري از مواقع، مشتريان بين المللي، هنگام خريد ملک در استانبول با مسائل عمده اي روبرو مي شوند. اما با دريافت مشاوره هاي لازم در اين خصوص، مي توان به يک خريد مناسب و سرمايه گذاري هيجان انگيز دست يافت.

از سال 2012 دولت ترکيه، هدف خود را به صورت گسترده در سرمايه گذاري املاک و مستغلات قرار داده است. اين پتانسيل براي رشد بخش املاک و مستغلات ترکيه توجه سرمايه گذاران خارجي را براي خريد ملک جلب کرده است.

اصلاحات اخير قانونگذاري، سرمايه گذاري در املاک و مستغلات در ترکيه را آسان و سودآورتر کرده است. اصلاحاتي مانند ثبت زمين، قانون رهن و بازنگري قوانين مالياتي براي بهبود رقابت در بخش املاک و مستغلات ترکيه طراحي شده است تا بسياري را جذب سرمايه گذاري و دريافت پاسپورت ترکيه کند.

نظرسنجي ها نشان مي دهد که علاقه جهاني به بخش املاک و مستغلات ترکيه افزايش يافته است و املاک استانبول به عنوان جذاب ترين بازار سرمايه گذاري در اروپا مطرح شده است که توانسته است سرمايه زيادي را جذب نمايد.

4imt_z6.jpg

خريد آپارتمان در استانبول

 

نکات مهم پيش از خريد آپارتمان در استانبول

اگر قصد خريد ملک در استانبول را داريد، لازم است پيش از هر اقدامي در اين خصوص تحقيق کامل را داشته باشيد. به طور معمول بيشتر شهروندان خارجي مجاز به خريد ملک در استانبول هستند، با اين حال اگر سوء پيشينه داريد، عاقلانه است که قبل از تصميم گيري براي خريد خانه در استانبول ، با کنسولگري خود يا وکلاي خُبره مشورت کنيد. هنگامي که تصميم گرفتيد به دنبال چه نوع آپارتماني هستيد، لازم است که مشاوره هاي لازم را دريافت کنيد. براي اين کار مي توانيد با ترکي بست هوم تماس بگيريد.

به اين نکته توجه داشته باشيد که دفتر اصلي بست هوم در استانبول بوده و فعاليت خود را به صورت مستقيم از سال 2017 در ترکيه آغاز نموده است و توانسته است ضمن ارائه مشاوره هاي کاربردي و موثر به مشتريان خود، ده ها قرار داد موفق را نيز در کارنامه خود به ثبت رساند.

در صورتي که قصد داريد براي خريد ملک در ترکيه اقدام کنيد، مي توانيد طريق واتس آپ با 00905523082146 تماس گرفته و براي مشاوره و برقراري هماهنگي با کارشناسان مجرب بست هوم در ارتباط باشيد.  

گروه حرفه اي بست هوم، قرارداد شما را با شرکت هاي سازنده به صورت مستقيم تنظيم کرده و براي اخذ سند، دريافت اقامت ترکيه و دريافت پاسپورت ترکيه ديگر اقدامات لازم براي تجهيز و استفاده از ملک خريداري شده، شما را ياري مي کنند.

 

خريد خانه در استانبول

 

چند نکته در انتخاب يک ملک

هنگام بازرسي از يک ملک، مطمئن شويد که خانه سند مالکيت دارد و قبض هاي آب، گاز طبيعي، تلفن و برق توسط مالک قبلي پرداخت شده است. همچنين بايد سوال کنيد که آيا سازه در برابر زلزله مقاوم است، زيرا استانبول در منطقه زلزله خيز قرار دارد. همچنين هنگام خريد آپارتمان در استانبول ، توجه به اين نکته مهم است که همه چيز در مورد اين ملک و همچنين اطراف آن بايد مورد پسند شما واقع شود و در واقع بايد از خود سوالاتي را در مورد احساس زندگي طولاني مدت در آن را داشته باشيد.

انتخاب محله مناسب

محله هاي استانبول همه با يکديگر متفاوت هستند و محدوده قيمت نيز با توجه به منطقه به شدت تغيير مي کند. بهتر است يک گشت و گذار در شهر داشته باشيد تا تصميم بگيريد که در کجا مي خواهيد زندگي کنيد. چيزي شبيه به يک آپارتمان قديمي در سمت آسيا، يا يک خانه زيبا مشرف به بسفر را دوست داريد.

 به ياد داشته باشيد اگر به دنبال خريد ملک در استانبول هستيد، مي توانيد به جزاير Princes که بخشي از استانبول بوده و مي تواند سبک زندگي کاملاً ايده آل و دور از شهر را ارائه دهد، فکر کنيد. همچنين به ياد داشته باشيد که املاک ارزان قيمت هميشه در حومه شهر واقع شده اند و همه چيز در محله هاي محبوب و بسفر گران است. توجه داشته باشيد که هنگامي که خانه مورد علاقه خود را انتخاب کرديد، لازم است که با يک مشاور قابل اعتماد نيز مشورت نماييد. در اين جا ترکي بست هوم مي تواند راهنمايي مناسب براي شما باشد.

هنگامي که موفق به يافتن و خريد ملک دوست داشتني خود شديد ، شايد زمان آن فرا رسيده باشد که با سبک زندگي در ترکيه نيز آشنا شويد. مواردي از قبيل زبان، کار يا امور حقوقي که دانستن آن ها براي زندگي در اين کشور الزامي است.

 

خريد ملک در ترکيه

 

اقامت در ترکيه با خريد ملک

ممکن است براي درخواست اقامت ترکيه و يا حتي تمديد آن با مشکلاتي روبرو شويد، اما هنگامي که خريد خانه در استانبول را در برنامه خود داشته باشيد، اين مسئله متفاوت مي شود. زيرا سند مالکيت اغلب کليد تمديد اقامت است.

همان گونه که اشاره شد، سرمايه گذاري در املاک و مستغلات در ترکيه در حال رشد است. تعداد آپارتمان هاي خريداري شده توسط خارجي ها در ترکيه افزايش يافته است و شما مي توانيد متناسب به نياز خود، نوع اقامت خود را در ترکيه انتخاب کنيد.

اقامت کوتاه و قابل تمديد براي خارجي هايي که در ترکيه براي خريد ملک در استانبول اقدام کرده اند، گزينه اي جذاب بوده تا بتوانند براي اقامت خود اقدام کرده و سرمايه گذاري مناسبي را نيز داشته باشند.  اين نوع مجوز معمولاً به مدت يک سال اعطا مي شود و همسر و فرزندان حق دريافت اقامت در ترکيه را به عنوان اسکورت دارند. که البته اين اقامت قابل تمديد است و پس از 5 سال شرايط دريافت پاسپورت ترکيه را پيدا خواهيد نمود. ولي اگر در هيمن ابتداي کار اقدام به خريد ملک به ارزش 250 هززار دلار داشته باشيد مي توانيد به سادگي پاسپورت ترکيه را براي خود، همسر و فرزندان زير 18 سال در مدت 3 ماه دريافت نماييد.

 

عوامل موثر در ميزان قيمت آپارتمان در استانبول

همانگونه که در بالا هم اشاره کرديم شهر استانبول يکي از توريستي ترين شهر­هاي کشور ترکيه مي­باشد و شرايط زندگي و سرمايه گذاري در آن به گونه­­اي است که ساليانه افراد زيادي به اين کشور مهاجرت مي­کنند. قيمت آپارتمان در اين شهر به يک سري از موارد خاص و کلي بستگي دارد. اولين موردي که تاثير بسيار زيادي در قيمت آپارتمان دارد، منطقه­اي مي­باشد که آپارتمان در آن واقع شده است. براي خريد آپارتمان در استانبول بايد حتما مشخص کنيد که قصد خريد آپارتمان در مرکز اين شهر و يا اطراف آن را داريد. البته موارد ديگري همچون تعداد اتاق­هاي يک آپارتمان هم مي­تواند تاثير زيادي در قيمت آن داشته باشد. براي مثال آپارتماني که داراي دو خواب در مرکز شهر مي­باشد از قيمت بيشتري نسبت به يک آپارتمان سه خوابه در خارج مرکز شهر برخوردار است. همچنين قيمتي که براي هر متر مربع هم در نظر گرفته مي­شود با توجه به شرايط کلي آن خانه است و تاثير زيادي در قيمت آن آپارتمان خواهد داشت. تقريبا آخرين مورد موثر در قيمت يک آپارتمان در استانبول، متراژ آن مي­باشد که بايد در نظر گرفته شود.

 

خريد ملک در استانبول با بست هوم

 

مدارک لازم براي اقامت

مدارکي که براي درخواست مجوز اقامت در ترکيه لازم است شامل سند مالکيت، بيمه زلزله املاک، گذرنامه معتبر براي حداقل مدت شش ماه، بيمه درماني در خاک ترکيه براي هر يک از اعضاي خانواده مي باشد.

اجازه مالکيت اين امکان را براي صاحب ملک فراهم مي کند که فقط با خريد آپارتمان در استانبول، در کشور ترکيه اقامت داشته باشد، اما درخواست تابعيت ترکيه از طريق اين نوع اقامت سختو داراي شرايط خاص  مي باشد، مگر اينکه ارزش ملک حداقل 250 هزار دلار باشد. سپس مالک حق دارد در ازاي خريد ملک در ترکيه درخواست تابعيت ترکيه را بدهد.

هنگام تمديد مجوز اقامت املاک و مستغلات بايد يک سند مالکيت وجود داشته باشد که اقامت بر روي آن اعطا شده باشد و درخواست توسط چيز ديگري مجاز نيست. در صورتي که ميخواهيد پاسپورت ترکيه را دريافت نماييد و يا براي سرمايه گذاري، اقدام به خريد خانه در استانبول بنماييد مي توانيد از خدمات مشاوره و کارشناسي ترکي بست هوم www.turkeybesthome.com  و يا از طريق واتس اپ 00905523082146  استفاده نماييد.

منبع: نکات کليدي خريد ملک در استانبول

 

نامه نگاری...
ما را در سایت نامه نگاری دنبال می کنید

برچسب : مزایا,و,ویژگی,های,خرید,آپارتمان,در,استانبول, نویسنده : kavoosifar example12 بازدید : 165 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 14:47

آکادمي پزشکي دولتي سن پترزبورگ

آکادمي پزشکي دولتي سن پتربرزبورگ مچنيکو دوم(اسپسما) يک دانشگاه دولتي واقع در سن پترزبورگ روسيه است. اين دانشگاه يکي از قديمي ترين و بزرگترين دانشکده هاي عالي پزشکي روسيه است. دانشگاه در طول 112 سال سابقه خود همچنان به عنوان يکي از موسسات برجسته روسيه در زمينه پزشکي و آموزش متخصصان در زمينه پزشکي پيشگيري و باليني باقي مانده است. اين دانشکده اغلب به دليل تغيير نام در سال 1920 به عنوان دانشکده پزشکي دوم در سن پترزبورگ شناخته مي شود ، نسبت به دانشگاه پزشکي دولتي سن پترزبورگ ، که کالج پزشکي اول ناميده مي شود. اين دانشگاه در حال حاضر بزرگترين بيمارستان بيماري هاي عفوني را در سن پترزبورگ احداث مي کند ، عنواني که قبلاً توسط بيمارستان بوتکين کسب شده بود.

l4ca_x1.jpg

ان دبليو اس ام يو يک رسم طولاني در آموزش دانشجويان روسي و بين المللي دارد. بيش از 35000 فيزيک دان از دانشگاه فارغ التحصيل شدند. از زمان شروع برنامه بين المللي در سال 1947 بيش از 3500 فارغ التحصيل بين المللي از بيش از 50 کشور وجود داشته است.

در حال حاضر اين دانشگاه 5000 دانشجو دارد. برنامه هايي براي اتحاد اسپسما با ساير مدارس براي تشکيل دانشگاه پزشکي ايالتي جنوب غربي وجود دارد.

اين دانشگاه در سال 1907 به راهنمايي عضو هيئت علمي ولاديمير بختروف تاسيس شد و توسط دولت روسيه از طريق وزارت بهداشت بر اساس قوانين دولت روسيه توسعه يافت.

تغيير نام ها

907–1920 - دانشکده پزشکي انستيتوي روانشناختي

1920–1936 - موسسه پزشکي دوم لنينگراد

1936–1946 - موسسه با يک بيمارستان شهري متحد شد و به نام ايليا ايليچ مچنيکوف برنده نوبل نامگذاري شد

)1946–1994 - موسسه بهداشتي و بهداشتي لنينگراد به دستور هيئت وزيران اتحاد جماهير شوروي (شماره 14077 از 22.12.1946

)1994–1995 - آکادمي پزشکي دولتي سن پترزبورگ (فهرست سازمان جهاني بهداشت ، چاپ 7 ، صفحه 329

)1995–2011 - اين دانشگاه به نام دانشمند بزرگ روسي نامگذاري شد (سفارش شماره 1307-p ، مورخ 22/12/1995

2011 – هم اكنون - آكادمي پزشكي ايالتي سن پترزبورگ به دانشگاه پزشکي ايالتي شمال و غرب تغيير نام داد ، متخصص ارائه خدمات بهداشتي و درماني به ناحيه فدرال شمال غربي فدراسيون روسيه (دستور شماره 609 ، مورخ 23 ژوئن 2011)

فارغ التحصيلان برجسته تحصيل در روسيه

پوارو آنوخين(1926)(سايبرنتيک، نظريه سيستم هاي عملکردي))

سرگئي اليزاروفسکي (1934) (جراح جنگ جهاني دوم ، دندانپزشک)

الكساندر پانوف (1928)

ايوان گورکيان (1930) جراح و دانشمند

 (پيشگام جراحي قلب)وازيلي کولسو(1931)

سرگئي مرداشيوف  (1930)

لئونيد پرشينينوف (1931) (زنان ، زنان و زايمان)

آناتولي پورتنوف (19142006) ، روانپزشک برجسته روسي

 (قهرمان جنگ شوروي ، دکتر)اکاترينا ميخايلوا دمينا (1950)

 (روان درماني ، سکسولوژي)لو شلگو (1971)

 

نامه نگاری...
ما را در سایت نامه نگاری دنبال می کنید

برچسب : آکادمی,پزشکی,دولتی,سن,پترزبورگ, نویسنده : kavoosifar example12 بازدید : 170 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1399 ساعت: 5:38

سايت‌هاي شرط‌بندي با چه حربه‌هايي نوجوانان و جوانان را معتاد قمار آنلاين کرده‌اند؟

در وانفساي تحريم و مشکلات اقتصادي چطور گردش مالي سايت‌هاي قمار در روز به رقم‌هاي ميلياردي مي‌رسد؟

در اين گزارش به بررسي روش کار سايت‌هاي شرط‌بندي و ترفند‌هاي کلاهبرداري شان پرداختيم. از ترفند‌هاي جذب اعضاء تا پشت‌پرده عجيب و پيچيده‌شان. چند روزي ميهمان سمج پيج‌هاي فريبنده شاخ‌هاي اينستاگرام شديم. سرنخ‌هايي را پيدا کرديم و با اين سرنخ‌ها به چند سايت شرط‌بندي سر زديم.

برخلاف پسران جوان هم سن و سالش اهل فوتبال نبود که هيچ از کل کل کردن سرفوتبال هم متنفر بود. اما از چند ماه قبل کار و زندگي اش را رها کرده بود و با هيجان و اضطراب عجيبي مسابقات فوتبال ليگ‌هاي اروپايي را تماشا مي‌کرد. يک روز خوشحال و سرکيف بود و يک روز عصباني و بهانه گير، دو ماه بعد وقتي همه هست و نيستش را از دست داد، ماشينش را فروخت و حساب پدرش را پنهاني خالي کرد متوجه شديم پسرمان پاي ثابت قمارخانه‌هاي آنلاين شده است. ??? ميليون تومان در قمار آنلاين از دست رفت و دستمان به جايي بند نبود. ”

اين روايت، مشتي است نمونه خروار از آنچه اين روز‌ها سايت‌هاي پيش بيني و شرط بندي فوتبال يا به عبارتي دقيق‌تر قمارخانه‌هاي آنلاين به روز جوانان ايراني مي‌آورد. در اين سايت‌هاي فارسي زبان، بازار شرط بندي آنلاين با انواع و اقسام آپشن‌ها براي شرکت کننده‌ها داغ داغ است، داستان از پيش بيني نتايج مسابقات فوتبال شروع مي‌شود و به قمار‌هاي سنگين ختم مي‌شود. اولين سايت‌هاي شرط بندي فارسي زبان از اوايل دهه ?? در ترکيه پا گرفت.

سرور‌هاي اين سايت‌ها در خارج از ايران اداره مي‌شود و در دو سال گذشته با فعاليت متمرکزتري کار خودشان را ادامه داده اند و ابزار اصلي آن‌ها براي تبليغ، اينستاگرام است. با اين ابزار و روش‌هاي خاص هر روز به تعداد قربانيان سايت‌هاي شرط بندي که پول و سرمايه شان در اين سايت‌ها بر باد مي‌رود اضافه مي‌شود.

قربانيان مالي سايت‌هاي شرط بندي نه راه پس دارند و نه راه پيش. شکايت شان را به مراجع قانوني نمي‌برند چرا که به موجب ماده ??? تا ??? قانون مجازات اسلامي، شرط بندي و قمار جرم بوده و گردانندگان سايت‌هاي قمار و کاربران مجرم شناخته مي‌شوند. خلاصه اش اين مي‌شود که خودکرده را تدبير نيست.

ادرس يکي از اين سايت ها: https://betsforward.com/

پاي اينستاگرام در ميان است

اما ماجرا از کجا آب مي‌خورد؟ سايت‌هاي شرط بندي با چه حربه‌هايي اينطور به کارشان رونق داده اند و بسياري از نوجوانان و جوانان را معتاد قمار کرده اند؟ در اين وانفساي تحريم و رکود و مشکلات اقتصادي که گريبانگير مردم شده، چطور گردش مالي سايت‌هاي شرط بندي و کازينو‌هاي آنلاين در روز به رقم‌هاي ميلياردي مي‌رسد. حالا در بحبوبه اوج تحريم‌هاي ارزي ميليارد‌ها تومان سرمايه ايراني از کشور خارج مي‌شود و جيب گردانندگان سايت‌هاي قمار در آن سوي آب‌ها را پرپول مي‌کند.

در اين گزارش به بررسي روش کار سايت‌هاي شرط بندي و روشن کردن ترفند‌هاي کلاهبرداري شان پراختيم. از ترفند‌هاي جذب اعضاء تا پشت پرده عجيب و پيچيده شان. همين اول راه بگوييم که “الف” کار قمارخانه‌هاي آنلاين، اينستاگرام است. اگر همين حالا اينستاگرام را از گردانندگان اين سايت‌ها بگيري هيچ حرفي براي گفتن ندارند.

چند روزي ميهمان سمج پيج‌هاي فريبنده اينفلوئنسر‌هاي اينستا يا همان شاخ‌هاي اينستاگرام شديم. سرنخ‌هايي را پيدا کرديم و با اين سرنخ‌ها به چند سايت شرط بندي سر زديم. شواهد نشان مي‌دهد همه پنل‌هاي شرط بندي متعلق به فردي ملقب به «مونتيگو» است. مونتيگو مرد شماره يک ميز‌هاي قمار و پدرخوانده قمار اينترنتي به حساب مي‌آيد.

 

 

نامه نگاری...
ما را در سایت نامه نگاری دنبال می کنید

برچسب : سایت‌های,شرط‌بندی,با,چه,حربه‌هایی,نوجوانان,و,جوانان,را,معتاد,قمار,آنلاین,کرده‌اند؟, نویسنده : kavoosifar example12 بازدید : 174 تاريخ : يکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت: 2:29

لینک دوستان

خبرنامه